MA-Tech Oy

Usein kysytyt kysymykset:

 

  1. Missä kuljettimet valmistetaan? Kaikki kuljettimemme suunnitellaan ja valmistetaan Suomessa.
  2. Mihin kuljetinta voidaan käyttää? Erilaisten kappaleiden siirtoon jotka ovat kuljettimelle annettujen raja-arvojen sisällä
  3. Miten nopeasti toimitatte tuotteet?
    Toimitamme tuotteita Suomeen. Teemme parhaamme, että sinä saat tuotteet mahdollisimman pian!
    Varastossa olevat tuotteet toimitetaan normaalisti 2-10 arkipäivän sisällä.
  4. Miksi tilaustani laskulla tai osamaksulla ei hyväksytä?
    Klarna Oy huolehtii yksityisasiakkaidemme laskutuksesta. Emme voi vaikuttaa Klarnan tekemään luottotietojen tarkistukseen.
    Jos sinulle on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä Klarnaan: 09- 425 99 77 (9-18 arkisin),info@klarna.fi
    Voit aina valita myös maksutavaksi luottokortin.
  5. Minne pakettini toimitetaan?
    Toimitamme tilaukset kotiin tai toimitilaan asti. Lähetyksen saapuessa sinulle lähetetään tekstiviesti tai soitetaan. Tästä syystä on tärkeää, että annat oikean puhelinnumeron tilausta tehdessäsi.
  6. Miten maksan?
    Tarjoamme kaksi maksutapaa, jotta meiltä tilaaminen olisi mahdollisimman helppoa.
  7. Miten palautan tai vaihdan?
    Yksityisasiakkaana sinulla on aina 14 päivän palautusoikeus, kun tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä pakkauksessa. Palautus on aina maksutonta, jos palautus tapahtuu 14 päivän sisällä. Tutustu palautus & vaihto ehtoihin lisää täältä.
  8. Voinko perua tilauksen?
    Ota yhteyttä asiakaspalveluumme, jos haluat perua tilauksesi. Peruminen ei ikävä kyllä ole mahdollista, jos tilaus on jo pakattu/lähetetty.
  9. Miten toimin, jos tuote on viallinen?
    Tarkista heti tilaamasi tuotteet, kun olet vastaanottanut tilauksesi. Ota yhteyttä postiin, jos paketti on vahingoittunut. Säilytä kuitti relamaatiotilanteissa.
    Tarkistamme tuotteet ennen toimitusta, mutta jos sinulle tästä huolimatta toimitetaan viallisia/vääriä tuotteita, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme vaihtaa tuotteen.
  10. Miten toimin, jos saan väärän tuotteen?
    Tarkistamme tuotteet ennen toimitusta, mutta jos sinulle tästä huolimatta toimitetaan viallisia/vääriä tuotteita, pyydämme sinua ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme, jotta voimme vaihtaa tuotteen.
    Tarkista aina varaosien sopivuus ennen asennusta. Emme ole vastuussa asennuksen yhteydestä aiheutuvista vaurioista, jos tuote on väärä. Mahdollinen korvaus väärästä tai väärin toimitetusta tuotteesta on sen ostohinta.
  11. Mitä teen, jos paketti vahingoittuu tai katoaa kuljetuksen aikana?
    MA-Tech Oy on vastuussa kuljetusriskeistä, eli jos tuote vaurioituu tai häviää kuljetuksen aikana. Sinä et olet vastuussa palautuskuljetuksesta.
  12. Mitä tapahtuu, jos en nouda pakettia?
    Noutamaton paketti ei vastaa tilauksen peruuttamista. Jos et halua tilaamiasi tuotteita, tulee sinun kuitenkin  noutaa paketti ja ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sopiaksesi palautuksesta.
  13. Mitä jos tuotetta ei ole varastossa?
    Sinulle lähetetään sähköposti-ilmoitus myöhästyneistä tuotteista. Asiakkaana sinulla on aina oikeus tehdä muutoksia tilaukseen tai perua kauppa, jos toimitus on myöhässä. Teemme parhaamme, jotta sinä saat tuotteet mahdollisemman pian. Jos toimittaja ei toteuta toimitusehtojamme, joudumme mahdollisesti perumaan tilauksen. Emme maksa korvausta myöhästyneestä toimituksesta.
  14. Mitän teen, jos minulla on kysymyksiä laskuun tai osamaksuun liittyen?
    Yksityisasiakkaiden laskutuksesta vastaa Klarna Oy. Jos sinulla on kysymyksiä laskutukseen liittyen, voit ottaa yhteyttä Klarnaan: 09-425 99 771 (9-18 arkipäivisin), info@klarna.fi.